052-5932500
058-5932500

משהו מעיק עליך?
מטריד אותך?

טיפול בכאב כרוני

אמצעים לטיפול בכאבים כרוניים

תזונה

כאבים רבים נגרמים בגופינו בשל תהליכי דלקת שנוצרים מרעלים הנוצרים בתהליכים כימיים פנימיים וכן מחומרים הנכנסים לגופנו עי התזונה מבחוץ.

חשוב מאוד לשנות את התזונה שמחד תכלול מאכלים נוגדי דלקת כגון: עלים ירוקים כמו פטרוזליה אספרגוס תרד, פלפל אדום אגסים פירות יער מופחתי סוכר כמו דובדבן חמוציות, שזפים אננס אבוקדו, תזונה עשירה בסיבים תזונתיים כמו עדשים ארטישוק דגנים מלאים, מאכלים עשירים באומגה 3 כמו דגי סלומון מקרל וסרדין.

מומלץ להשתמש בשמן זית ולתבל בכורכום וזנגויל, להשתמש ברימון, תה שחור וכוסמת, אגוזי מלך פקאן שקדים וזרעי פשתן.

מאידך  להפחית את כמות הסוכר הלבן והחום, הקמח הלבן, להפחית את צריכת מוצרי החלב ומוצרים מן החי בעיקר אברים פנימיים, להוריד את מספר ספלי הקפה למינימום, להימנע ממזון מעובד עתיר שומן ומטוגן, הורדת משקאות ממותקים ומוגזים גם דיאט, הפחתת כמות הביצים, הפחתת פלפל ירוק חציל עגבניה פירות הדר ומוצרי חיטה  היוצרים בגוף רעלים ודלקת.

החלפת המלח השולחני המוכר העובר עיבוד שמפיק נתרן כלורי היוצר גירוי לרקמות הגוף עצירת נוזלים ועליה בלחץ הדם וגורם לבזבוז אנרגיה על מנת לשמור על איזון משק הנוזלים בגוף.

במקומו עדיף לצרוך את מלח ההימליאה הורוד המכיל מנרלים טבעיים כגון: מגנזיום, אשלגן, סידן,כלוריד ,זרחן, ברזל, אבץ, סולניום,יוד ונחושת.

מלח זה מפקח על רמות המים ומוסת את לחץ הדם, עוזר לויסות רמות הסוכר, בספיגת החומרים המזינים, מחזק את כלי הדם העצמות ומערכת הנשימה, מונע התכוצויות שרירים, צמזין את הכליות וכיס המרה ועוזר לשינוי בדפוסי השינה.

מים

חשוב מאוד לשתות מים לפחות 2 ליטר בקיץ תלוי פעילות ו1.5 ליטר בחורף. המים שוטפים את הרעלים החוצה מן המערכת על ידי השתן והזיעה.

פעילות גופנית

גם לסובלים מכאבים יש פעולות מינימליות שהם מסוגלים לעשות כמו יוגה פילדנקרייז ופעולות קלות לשחרור השרירים

מדיטציה ודמיון מודרך

ניתן להשפיע על תת המודע עי הרפיה ודמיון מודרך

טיפול על ידי שמנים אתרים

טיפול על ידי שמנים נדיפים בעזרת עיסוי במקום הכאב עם משחת דיפ בלו (או שמן או קפסולות) של חברת דוטרה

 

טיפול אנרגטי

מציאת שורש הבעיה ומתי נוצרה לראשונה , שחרור הטראומה או הפחד מהמערכת על יד טיפול ביו אנרגיה. וחזרה לתפקוד תקין כפי שהתווה הבורא.

ליצירת קשר להתייעצות

052-5932500

03-5791661

052-5932500

052-5932500

דילוג לתוכן