052-5932500
058-5932500

הבלוג של אסתר שפר

מכתב מאלברט איינשטיין לבתו על אהבה ואלוקים

בשנות ה -1980 המאוחרות, ליזרל, בתו של הגאון המפורסם, תרמה 1,400 מכתבים, שנכתבו על ידי אלברט איינשטיין, לאוניברסיטת עברית, עם הוראה שלא לפרסם את התוכן שלהם עד שני עשורים לאחר מותו. זה הוא אחד מהם.

 

… "כשהצעתי את תורת היחסות, מעטים מאוד הבינו אותי, ומה שאני אגלה עכשיו לאנושות כנראה גם מתנגש עם חוסר ההבנה ודעות קדומות בעולם.

אני מבקש ממך לשמור על המכתבים כל עוד יש צורך, שנים, עשורים, עד שהחברה תתקדם מספיק כדי לקבל את מה שאני אסביר בהמשך.

יש כוח חזק ביותר, שעד כה המדע לא מצא הסבר רשמי. זהו כוח הכולל ומפקח על כל האחרים, הוא פועל מאחורי כל תופעה הפועלת ביקום ועדיין אינו מזוהה על ידינו.

כוח אוניברסלי זה הוא א ה ב ה .

כאשר מדענים חיפשו תאוריה מאוחדת של היקום הם שכחו כוח בלתי נראה החזק ביותר.

האהבה היא אור, שמאיר את מי שנותן ומקבל אותה.

אהבה היא כוח משיכה, משום שהיא גורמת לאנשים מסוימים להרגיש משיכה לאחרים.

אהבה היא כוח, כי זה מכפיל את הטוב ביותר שיש בנו, ומאפשר לאנושות שלא תדעך באנוכיות העיוורת של ברואיה. אהבה נחשפת ומתגלה.

עבור האהבה אנו חיים ומתים.
אהבה היא אלוהים ואלוהים הוא אהבה.

כוח זה מסביר הכל ונותן משמעות לחיים. זה המשתנה שממנו התעלמנו במשך זמן רב מדי, אולי כי אנחנו מפחדים מאהבה כי זה האנרגיה היחידה ביקום שהאיש לא למד לשלוט בה כרצונו.

לתת נראות לאהבה, עשיתי את חילוף פשוט במשוואה המפורסמת ביותר שלי.

אם במקום E = mc2, המקובל עלינו כי ניתן להשיג את האנרגיה כדי לרפא את העולם דרך אהבה מוכפלת במהירות האור בריבוע, אנו מגיעים למסקנה שהאהבה הוא הכוח החזק ביותר שיש, כי אין לה גבולות.
לאחר הכישלון של האנושות לעשות שימוש ולשלוט בכוחות האחרים של היקום שהופנו בסופו של דבר נגדנו, דחוף שנזין את עצמנו עם סוג אחר של אנרגיה …

אם אנחנו רוצים המין שלנו ישרוד, אם ברצוננו למצוא משמעות בחיים, אם אנחנו רוצים להציל את העולם ואת כל היצורים החיים בו, אהבה היא התשובה האחת והיחידה.

אולי אנחנו עדיין לא מוכנים לעשות פצצה של אהבה, מכשיר חזק מספיק כדי להשמיד את השנאה, האנוכיות ותאוות בצע שתהרוס את כדור הארץ כולו.
עם זאת, כל אדם נושא בתוכם גנרטור קטן אך רב עוצמה של אהבה בו יש אנרגיה שמחכה להשתחרר.
כאשר אנו לומדים לתת ולקבל אנרגיה אוניברסלית זו, ליזרל היקרה, אנו מצהירים שהאהבה תנצח הכל, היא מסוגלת להתעלות מעל הכל ומעל האין, משום שאהבה היא תמצית החיים.

אני מאוד מצטער שלא הייתי מסוגל לבטא את מה שהיה בליבי, שפעם בשקט עבורך לאורך כל חיי. אולי זה מאוחר מדי להתנצל, אבל כיוון שהזמן הוא יחסי, אני זקוק להגיד לך שאני אוהב אותך ובזכותך הגעתי לתשובה המוחלטת! ".

האבא שלך אלברט איינשטיין

שתפו את הפוסט

שתפו ברשתות

פוסטים פופולריים

הקטגוריות באתר

פוסטים אחרונים

התבוננות בשמות חג הפסח

4 שמות יש לחג הפסחא.     חג האביב ב.     חג החירותג.      חג המצותד.     חג הפסח א.   חג האביב חג האביב על שם עונת השנה, זמן חקלאי ,זמן של לבלוב ופריחהאיפה את

איך מכניסים שמחה בזוגיות?

אומרת הגמרא: "דרש רבי עקיבא, איש ואישה זכו – שכינה בניהם. לא זכו – אש אוכלתן" רבי עקיבא זיהה כי יש מן המשותף לשתי המילים.

דילוג לתוכן